Okulary robią furorę nie tyle za sprawą swoich szkieł, ile za sprawą swoich oprawek. Otóż to właśnie oprawki sprawiły, że okulary z aparatu korekcyjnego stały się elementem garderoby. Oto trzy najpopularniejsze modele okularów: Aviator, Wayfarer oraz Clubmaster – wszystkie od marki Ray-Ban, uchodzącej za najlepszą na rynku optycznym.

Aviator – model symbolizujący wolność

Aviator to model okularów wykreowany przez markę Ray-Ban. Odznacza się cienkimi oprawkami i dużymi, opływowymi szkłami. Aviatory symbolizują wolność. Popularność zyskały między innymi za sprawą: Toma Cruise’a (w „Top Gun”) oraz Michaela Douglasa (w „Nagim Instynkcie”).

Wayfarer – model symbolizujący szlachetność

Wayfarer to model okularów wykreowany przez markę Ray-Ban. Odznacza się grubymi oprawkami i małymi, zgeometryzowanymi szkłami. Wayfarery symbolizują szlachetność. Popularność zyskały między innymi za sprawą: Audrey Hepburn (w „Śniadaniu u Tiffany’ego”) oraz Jamesa Deana (w „Buntowniku bez powodu”).

Clubmaster – model symbolizujący elegancję

Clubmaster to model okularów wykreowany przez markę Ray-Ban. Odznacza się oprawkami grubszymi na górze a cieńszymi na dole i a soczewkami o przeróżnych kształtach, aczkolwiek przeważnie cylindrycznych. Clubmastery symbolizują elegancję. Popularność zyskały między innymi za sprawą: Matt Damon (w „Utalentowanym Panu Ripleyu”) oraz Kevin Costner (w „JFK”).

Udostępnij

Written by

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.Required

Możesz użyć tych atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

You May Also Like to Read